Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artur
Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 311
|
Wysłany: Czw Mar 25, 2010 5:02 pm Temat postu: |
|
|
temat jest taki że wysokiej jakosci wyspecjalizowany serwis pomp wtryskowych z magikiem Panem Kaziem /imie i nazwisko znane redakcji/ dziś zapewnił mnie że auto jutro wyjedzie:P
jakaś listwa się "zawiesiła" cokolwiek to znaczy nie wiem,
ale będę
no i dziś przyszedł nowy amortyzoator skretu:) no i dędki chce włożyc i na jutro na 11 umówieni jesteśmy a auto nie wiem, o której wyjedzie:)
wiec już czuje zapach tych bagien:)
Dziekuję Piotrowi K. za wsparcie merytoryczno duchowe:) |
|
Powrót do góry |
|
|
Karol
Dołączył: 16 Kwi 2008 Posty: 201
|
Wysłany: Czw Mar 25, 2010 7:14 pm Temat postu: |
|
|
Bardzo się cieszymy, już wyobrażałem sobie samotną jazdę przez las i nie było mi z pilotem do śmiechu.
Nawet nie wiesz Arturku jak my ściskaliśmy kciuki za teko Magika Kazika o którym sie właśnie dowiedzieliśmy
Do zobaczenia w sobotę _________________ Suzuki Vitara Viertarka + 2 x w |
|
Powrót do góry |
|
|
Krecik
Dołączył: 05 Paź 2009 Posty: 286
|
Wysłany: Pią Mar 26, 2010 10:57 am Temat postu: |
|
|
Widzę że nasza propozycja została całkowicie zignorowana bez żadnego odzewu |
|
Powrót do góry |
|
|
Karol
Dołączył: 16 Kwi 2008 Posty: 201
|
Wysłany: Pią Mar 26, 2010 11:38 am Temat postu: |
|
|
nie, nie Krecik. Przedstawiłem ją pilotowi. Bardzo dziękujemy za zaproszenie i jeżeli trzeba będzie to skorzystamy.
Jeszcze raz dzięki _________________ Suzuki Vitara Viertarka + 2 x w |
|
Powrót do góry |
|
|
Artur
Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 311
|
Wysłany: Pią Mar 26, 2010 2:39 pm Temat postu: |
|
|
Krecik co się martwisz jedna moze dwie flaszeczki i bedzie oki:) |
|
Powrót do góry |
|
|
Artur
Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 311
|
Wysłany: Pon Mar 29, 2010 1:37 pm Temat postu: |
|
|
Piękny rajd, bardzo się mi podobał mojej załodze również
ja chylę czoło dla Pani wyróznionej przez Komandora dla najlepszej załogi z rywalizacji kobiet!!
oraz dla Damiana za czasy na OS brawo!!!!!
no i 1:10 na os zamek dla mnie jest sukcesem:)
aaa
jak Iza z Karolem przez wodną przeprawę przy tej pieczątce zawieszonej na druciku rozwieczonym miedzy drzewami to pieknie to wyglądało
Dziekuję za wspaniałą impreze i czekamy za kolejną
a grochóweczkaaaa mniam mniammmm |
|
Powrót do góry |
|
|
Artur
Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 311
|
|
Powrót do góry |
|
|
Damian Żakowski
Dołączył: 16 Gru 2009 Posty: 19
|
Wysłany: Sro Mar 31, 2010 10:56 pm Temat postu: |
|
|
Witam
Dziękuję za gratulacje.
Do zobaczyska na następnej imprezie
Pozdrawiam
Damian _________________ damboss |
|
Powrót do góry |
|
|
Artur
Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 311
|
Wysłany: Czw Kwi 01, 2010 6:17 am Temat postu: |
|
|
a moze Damian pojedziesz moim autem na nastepny os? zobaczę czy można wiecej z auta mojego wyciagnąc? wiesz ja taka kruszynka to moze cos za szybko robie:) oczywiscie ten czas nie bedzie liczony do rajdu a jedynie dla sprawdzenia ciekawosci mej:) |
|
Powrót do góry |
|
|
Damian Żakowski
Dołączył: 16 Gru 2009 Posty: 19
|
Wysłany: Czw Kwi 01, 2010 9:32 pm Temat postu: |
|
|
Witam.
Artur sprawa jest do zrobienia, tylko kawałek jeśli pozwolisz się Twoim
Kanarkiem przejadę celem przysposobienia. Jeśli będzie taka możliwość
możesz również jechać moim autem.
Pozdrawiam
Damian
_________________ damboss |
|
Powrót do góry |
|
|
Artur
Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 311
|
Wysłany: Pią Kwi 02, 2010 6:13 am Temat postu: |
|
|
wiesz jak sie zmieszcze do srodeczka to chetnie sie przejade:)
tak mysle zamiast tego 6 cylindrowego 4,2 D wlozyc 8 cylindrowa V 6,2 litra TD dedykowana do patroli:) lzejsza jednostka i duuuuzo mocniejsza... mosty od Y61 wstawic /dowiedzialem sie że są mocniejsze od mostów Y60 ale nikt ni potrafi powiedziec czy most dedykowany do silnika 2,8TD czy jest mocniejszy/słabszy od mostów dedykowanych do aut z silnikiem 4,2D w każdym badz razie przełożenia przekładni głównych są różne/ i nie ma nigdzie jakis wymiernych informacji w tym temacie:) |
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
|
Powrót do góry |
|
|
Artur
Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 311
|
Wysłany: Pon Kwi 05, 2010 11:37 am Temat postu: |
|
|
ładne filmiki:P
walik tez widzialem na youtube wrzucil pare:) |
|
Powrót do góry |
|
|
bandzior
Dołączył: 24 Sie 2010 Posty: 2
|
Wysłany: Wto Sie 24, 2010 1:53 pm Temat postu: |
|
|
Artur napisał: | wiesz jak sie zmieszcze do srodeczka to chetnie sie przejade:)
tak mysle zamiast tego 6 cylindrowego 4,2 D wlozyc 8 cylindrowa V 6,2 litra TD dedykowana do patroli:) lzejsza jednostka i duuuuzo mocniejsza... mosty od Y61 wstawic /dowiedzialem sie że są mocniejsze od mostów Y60 ale nikt ni potrafi powiedziec czy most dedykowany do silnika 2,8TD czy jest mocniejszy/słabszy od mostów dedykowanych do aut z silnikiem 4,2D w każdym badz razie przełożenia przekładni głównych są różne/ i nie ma nigdzie jakis wymiernych informacji w tym temacie:) | mosty 61 nie sa mocniejsze od 60, są natomiast szersze...nie było 6,2td dedykowanego do patroli... mozna za to kupić australijski zestaw montażowy i załozyć sobie taki motor tyle ze te silniki nie były produkowane z myślą o extremalnych rajdach więc nalezy przed załozeniem zadbać o odpowiednie smarowanie, wiąze sie to z przebudowa miski olejowej ,smoka itp. oczywiście zwykłe orginalne sprzęgło tez nie da rady więc nalezy je zastąpić wzmocnionym ze spieków....generalnie zamiast wydawać kase na mosty od 61 i motor v8 lepiej zainwestować w laplandery i konkretne opony :thumright: |
|
Powrót do góry |
|
|
Artur
Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 311
|
Wysłany: Wto Sie 24, 2010 7:26 pm Temat postu: |
|
|
Witam Pana bandziora:)
pytanie: co masz na mysli pisząc konkretne opony? |
|
Powrót do góry |
|
|
|