Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krecik
Dołączył: 05 Paź 2009 Posty: 286
|
Wysłany: Pią Kwi 20, 2012 9:18 pm Temat postu: "I Bór 4x4" o puchar Nadleśniczego Nadleśnictwa D |
|
|
Pozwoliłem sobie założyć temacik
Już niedługo znowu rozpoczyna się świetna zabawa.
Gorąco zapraszam |
|
Powrót do góry |
|
|
wojtex
Dołączył: 09 Lis 2011 Posty: 6
|
Wysłany: Wto Maj 01, 2012 6:53 am Temat postu: |
|
|
Czas czas. Oby nie był za sucho. Trochę błotka się przyda . |
|
Powrót do góry |
|
|
bilans
Dołączył: 29 Lis 2010 Posty: 36
|
Wysłany: Pią Maj 11, 2012 8:00 am Temat postu: odp |
|
|
a będzie padało ???? ;D |
|
Powrót do góry |
|
|
wiarus
Dołączył: 13 Maj 2012 Posty: 4
|
Wysłany: Wto Maj 15, 2012 8:53 pm Temat postu: |
|
|
Witam wszystkich .Jestem nowy na forum.Jeżdżę samurajem i mam nadzieję na zabawę z Wami w terenie i na forum. |
|
Powrót do góry |
|
|
wojtex
Dołączył: 09 Lis 2011 Posty: 6
|
Wysłany: Wto Maj 22, 2012 9:32 pm Temat postu: |
|
|
Hej zapraszamy. |
|
Powrót do góry |
|
|
Komandor
Dołączył: 02 Gru 2009 Posty: 109
|
Wysłany: Czw Maj 24, 2012 10:39 pm Temat postu: |
|
|
Witam serdecznie w imieniu własnym jaki i pozostałych organizatorów.
1.Kilka ważnych informacji o imprezie w formie odprawy.
2.Baza zlotu znajduje się na Camping-Zamek 86-100 Świecie ul. Zamkowa 10. Tam zostaniecie zarejestrowani i otrzymacie materiały: roadbook, naklejkę i Kardę Drogową (KD). Przy bazie parking na samochody z lawetami.
3.W związku z faktem, że patronem imprezy jest Nadleśniczy, oprócz rywalizacji off-roadowej będzie konkurs wiedzy o lesie. Pytania będą umieszczone przy Punmtach Kontroli Przejazdu (PKP). Karta do wpisywania odpowiedzi bedzie się znajdować w Karcie Drogowej (KD). Proszę zabrać długopisy lub ołówki.
4.Na tą chwilę w terenie jest bardzo sucho więc proszę o szczególną ostrożność w zakresie p.poż. Nie używać w lesie ognia i nie palić papierosów. Przy przejeżdżaniu przy domach, zabudowaniach, omijaniu pieszych, rowerzystów proszę o maksymalne zwolnienie ażeby nie kurzyć.
5.Do OS startujemy zgodnie z numerami startowymi. Jeżeli załoga chce jechać z inną załogą umieszconą niżej na liście to musi na nią poczekać przepuszczają dzielące je załogi. Proszę o pilnowanie kolejności startu. OS nie jest obowiązkowy, ale za przejechanie będzie przyznany 1 pkt. Rezygnacja ze startu w OS nie upoważnia do wyjazdu w teren. O rezygnacji należy powiadomić sędziego OS ponieważ w karcie drogowej musi zostać wpisany czas wyjazdu. W teren można wyjechać według kolejności numerow startowych. Na trasie OS nie ma pieczątek po drodze. Jest jedna na końcu-napis "ŚWIECIE". Należy ją przybić w lewym górnym rogu KD nad napisem "KIEROWCA". Meta zatrzymana przy tej pieczątce. Czas jest zatrzymany w chwili zatrzymania samochodu. Czas podbijania pieczątki nie jest liczony do czasu OS.
6.Ważne informacje z regulaminuw i sprawie przejazdu:
Cała trasa ma ok. 60km w klasie "OGÓLNEJ" i 90km w kalsie "TURYSTYCZNEJ". Każada załoga ma określony czas 8 h na jej pokonanie. W KD będzie wpisany czas wyjazdu i czas przyjazdu. Na koniec posiłek.
Po drodze są pieczątki literowe w Punktach Kontroli Przejazdu (PKP). Znajdują się po prawej stronie i są oznaczone taśmą koloru czerwono-białego. PKP nie są oznaczone w roadbooku. Trzeba je po drodze zauważyć, znaleźć. Jedna pieczątka 1pkt. PKP są według kolejności jak w KD.
Łącznie jest 36 pieczątek w Punktach Przeprawowych (PP) w klasie Ogólnej i 49 w klasie Turystycznej. W klasie "OGÓLNEJ" pieczątki z cyframi od 1 do 36 oznaczone taśmą kolory czarno-żółtego. W klasie "TURYSTYCZNEJ" obrazki oznaczone taśmą koloru niebieskiego. Pieczątki należy przybijać we właściwym miejscu w KD. Jedna pieczątka 1pkt. Pieczątka przybita w niewłaściwym miejscu 0,5 pkt.
Jeżeli w PP występują taśmy do jednoznacznie ograniczają teren wyznaczony do pokonania próby, np. "Wilcze Błota". Poza taśmy nie wolno wjeżdżać. Oznaczają, że jest to teren wyłączony z terenu imprezy i wjazd jest zabroniony.
Zerwanie, zdjęcie taśmy lub wyjazd kołem poza taśmy oznacza niezaliczenie wszystkich pieczątek znajdujących się w danym PP
Wiele przejazdów i prób będzie usytuowanych w pobliży upraw rolnych i leśnych. Na teren tych upraw nie wolno wjeżdżać. Jeżeli wyjdzie wam z roadbooka, że macie centralnie wjechać w pole, na rolę to znaczy się, że źle jedziecie.
jeżeli natraficie na odcinek drogi, który okaże się nie przejezdny to udzielcie sobie wzajemnej pomocy, ale pod żadnym pozorem nie omijajcie tego odcinka jeżdżąc rolnikowi po polu. Przecież, każdy z was jest właścicielem lub posiadaczem jakiegoś kawałka ziemi. Chociażby przydomowy ogródek. Czy ktoś chciałby, żebyśmy mu po nim jeździli???
Jeszcze w sprawie wyciągarek. Używać taśm ochronnych na drzewa i najważniejsze zaczepiać się do drzew solidnych i mocnych i przy samej ziemni.
Trune odcinki i PP posiadają objazdy. Wybór należy do załogi. Klasie "OGÓLNEJ" generalnie i z zasady nie pomagamy i nie wyciągamy. Przed wjadem w PP należy dokładnie ocenić sytuację, swoje umiejętności i możliwości. W razie wątpliwości zapewnić sobie pomoc innej załogi. Jeżeli pojazd wyciągnie organizator zostają anulowane wszystkie pieczątki w danym PP. W razie problemów załogi w klasie TURYSTYCZNEJ moga liczyc na pomoc ze strony organizatora. Trzeba sie jednak liczyć z tym, że ewentualny czas dojadu może być długi.
Impreza jest zorganizowany przy ścisłej współpracy z Policją i Strażą Leśną.
Roadbook ułożony jest w sposób przejrzysty i przy odpowiedniej uwadze nikt nie powinien się pogubić. Jednakże, jakby ktoś się pomylił to nie jeździć na chybił trafił, lecz zawrócić i jechać do miejsca, w którym będziemy pewni, że wróciliśmy na trasę. W sytuacjach wyjątkowych proszę dzwonić do mnie 602 49 03 93.
W razie pytań i wątpliwości jestem do dysozycji. Pomarańczowa kamizelka z napisem na plecach "KOMANDOR" _________________ Pozdro.Piotr / Mercedes G |
|
Powrót do góry |
|
|
Krecik
Dołączył: 05 Paź 2009 Posty: 286
|
Wysłany: Pią Maj 25, 2012 8:55 pm Temat postu: |
|
|
No i wszystko jasne
Będziemy jutro kurzyć po lesie:)
Jak znam Komandora, to trochę błota nam znajdzie. |
|
Powrót do góry |
|
|
mulder
Dołączył: 25 Maj 2012 Posty: 3
|
Wysłany: Wto Maj 29, 2012 8:37 am Temat postu: |
|
|
i jak było _________________ K260 HISZPAN |
|
Powrót do góry |
|
|
wiarus
Dołączył: 13 Maj 2012 Posty: 4
|
Wysłany: Wto Maj 29, 2012 9:25 pm Temat postu: |
|
|
Dużo kurzu,ładne tereny-wszyscy chyba zadowoleni. |
|
Powrót do góry |
|
|
Krecik
Dołączył: 05 Paź 2009 Posty: 286
|
Wysłany: Wto Maj 29, 2012 10:49 pm Temat postu: |
|
|
O tak Duuuużżżżoooooo kurzu było |
|
Powrót do góry |
|
|
mulder
Dołączył: 25 Maj 2012 Posty: 3
|
Wysłany: Sro Maj 30, 2012 11:15 am Temat postu: |
|
|
szkoda że tak późno auto kupiłem no i weekend zajęty ale nie omieszkam się sprawdzić następnym razem w jakiejś delikatnej klasie
wiem także że w złym temacie piszę
ale ktoś może podać jakieś fajne miejscówki (lekkie) gdzie mogę swoim Hiszpan'em polatać?? _________________ K260 HISZPAN |
|
Powrót do góry |
|
|
Mati83
Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 7
|
|
Powrót do góry |
|
|
mulder
Dołączył: 25 Maj 2012 Posty: 3
|
Wysłany: Czw Maj 31, 2012 7:57 am Temat postu: |
|
|
nie działa ;( _________________ K260 HISZPAN |
|
Powrót do góry |
|
|
Mati83
Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 7
|
|
Powrót do góry |
|
|
Krecik
Dołączył: 05 Paź 2009 Posty: 286
|
Wysłany: Sob Wrz 01, 2012 10:02 pm Temat postu: |
|
|
mulder napisał: |
nie działa ;( |
U mnie działa Fajne błotko |
|
Powrót do góry |
|
|
|