Forum pasjonaci4x4.forumoteka.pl Strona Główna pasjonaci4x4.forumoteka.pl
Forum Pasjonaci4x4.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

SAMURAI

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum pasjonaci4x4.forumoteka.pl Strona Główna -> Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Komandor



Dołączył: 02 Gru 2009
Posty: 109

PostWysłany: Wto Gru 15, 2009 5:30 pm    Temat postu: SAMURAI Odpowiedz z cytatem

Wszystko co dotyczy Samuraia
_________________
Pozdro.Piotr / Mercedes G
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 06 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Wto Gru 06, 2016 9:09 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
wowa adam



Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 10

PostWysłany: Sro Gru 16, 2009 8:44 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

oto chwalę się, może ktoś zaczerpnie pomysł i pomota swoją suzuczkę Smile :
silnik początkowo był zwykły 1.3 benz, potem wrzuciłem wolnossący z poloneza D, było lepiej, ale dalej nie ta moc... więc kupiłem 406 anglika z 1997r, wyrwałem z niego silnik, troszkę zmotałem pompę aby wyzbyć się z niej zupełnie "zbędnej" elektroniki, więc zostało samo turbo, zupełnie mechaniczna pompa (w offrodazie elektronika jest ostatnią rzeczą która jest potrzebna), skrzynia została org z poloneza, reduktor z samurajka, mosty z Uaza + 4cm dystanse pod felgi i oponki 31/10/15' kopie simexa, oczywiście pozbyłem się resorów w miejsce ich są wahacze, z przodu pchane z landka z parnchardem, a z tylu podobnie, tyle że wleczone, oczywiście na sprężynkach.Pod maską znalazło się jeszcze miejsce na chłodnicę powietrza (z Escorta), na fotkach jeszcze nie ma wlotu na masce do niego. Chodzi całkiem przyjemnie, biegi w takiej konfiguracji przeniesienia napędu są bardzo krótkie (max szybkość to ok 80km/h) ale to w zupełności wystarcza, moc bardziej niż dobra, praktycznie na reduktorze na każdym biegu pod każdą górę, aby tylko obroty były.

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum pasjonaci4x4.forumoteka.pl Strona Główna -> Porady Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group