Forum pasjonaci4x4.forumoteka.pl Strona Główna pasjonaci4x4.forumoteka.pl
Forum Pasjonaci4x4.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

PATROL SLX

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum pasjonaci4x4.forumoteka.pl Strona Główna -> Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artur



Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 311

PostWysłany: Sro Gru 16, 2009 6:41 pm    Temat postu: PATROL SLX Odpowiedz z cytatem

Wszystko na temata Patrola SLX czyli silniki 4,2D i wersje SAFARI:)

wstawie linki aby sobie poogladac:)
http://www.youtube.com/watch?v=uKTqJ52vRw8
http://picasaweb.google.pl/paulinastosik92/13Grudnia200902#5415564539923819330
http://picasaweb.google.pl/artsaw1/IIJezewiada#5386590275589260850
http://picasaweb.google.pl/artsaw1/IEdycjaDusznoJesienia2009#5389851519855174738
http://picasaweb.google.com/rafallo45/WaCzZakonczenieSezonu#5410356922577650210

najwazniejsze ze jest bardzo wdzieczne autko:) no i przy moich gabarytach spokojnie sie do niego mieszcze:)Smile

i caly czas sie ucze nim jezdzic..........
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 06 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Wto Gru 06, 2016 9:09 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
wowa adam



Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 10

PostWysłany: Sro Gru 16, 2009 6:55 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no no, nieźle go tam katujesz! Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Artur



Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 311

PostWysłany: Sro Gru 16, 2009 8:00 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak najbardziej normalne uzytkowanie auta zgodnie z definicja przeznaczenia:P
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
kruchmot



Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 8

PostWysłany: Wto Gru 22, 2009 11:33 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Arti a gdzie prowizja za fotki z terenu moich kolegów....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Artur



Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 311

PostWysłany: Sro Sty 13, 2010 8:45 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wczoraj rozrusznik rozebralismy/zamarzniety byl/
lod byl wewnatrz:)
smar miedziany zalatwil temat:)
no i linke gazu smarowalismy gdyz tez byla zamarznieta.

rada moja taka zeby przed zima to robic a nie w trakcie:)
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Artur



Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 311

PostWysłany: Wto Sty 26, 2010 9:56 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

po kilku dniach mrozów takich oscylujacych w pobliżu minus 20 stopni nasuneło sie kilka spostrzeń....

musze nadmienic ze do tej pory nie interesowalo mnie co dzieje sie z autem w roznych porach roku...

a teraz doswiadczenie wzbogacilo sie ....

a wiec wiem ze przed nastaniem mrozów nalezy bezapelacyjnie:

1. usunąc wodę z filtra paliwa /wczoraj z filtra kilka brylek lodu wysypalem:)/ nie zrobienie tego spowoduje unieruchomienie auta w najmniej oczekiwanym momencie:)

2. rozebrac przekazniki wyciagarek i osuszyc nasarowac i zabezpieczyc... chyba ze sa z wyciagarki przeniesione w miejsce powyzej zalewania woda:)

3 nasmarowac zamki:)

4. rozebrac rozrusznik i usunas wode:) mi rozrusznik zamarzl a ostatnio zanurzony byłem w miłym strumyczku w Buszkowie:)SmileSmileSmile i wiecie co? Woda zamarzła i rozrusznik nie wyrzucał koła zębatego i..... no wiecie auto nie odpalalo:) do nasmarowania użyliśmy smaru miedzianego:) teraz przy minus 25 rozrusznik dziala bez zarzutu i auo odpala:)Smile

5. do paliwa kupionego na BP ultimate które zamarza niestety dolalismy szwedzkiego specyfiku 100ml na 100l ON i nic nie poprawilo a sam specyfik ktory mielismy w aucie zżelowal sie strasznie...... no i dolanie benzyny 1l na 10l ON poprawilo niesamowicie wlasciwosci auta:)Smile

w niedziele bylismy z kolega w terenie i wspaniale wszystko dziala...

Szkoda ze tego wszystkiego nauczylem sie czekajac po ok godzinie w minus 19 na pomoc jak cos zamarzlo.....

cenne doswiadczenie...

przed nastepna zima juz wiem co zrobic:)Smile

pozdrowienia!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Karol



Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 201

PostWysłany: Wto Sie 03, 2010 9:28 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Artur, znalazłem coś takiego?
http://moto.allegro.pl/item1158428571_wyciagarka_przystawka_mechaniczna_gaz_patrol.html

_________________
Suzuki Vitara Viertarka + 2 x w
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Artur



Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 311

PostWysłany: Pią Sie 06, 2010 7:18 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no ładnie wygląda ale czy wytrzymałe na ekstremalne warunki traktowanie?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Artur



Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 311

PostWysłany: Pią Sie 27, 2010 4:53 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nowa wyciągarka.
przetestowana w rajdzie rainforest na malezji i świetnie daje rade więc sprawdzimy w Polsce:)Smile



Uploaded with ImageShack.us
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 06 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Wto Gru 06, 2016 9:09 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Artur



Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 311

PostWysłany: Pon Paź 18, 2010 5:28 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wyciągarka rewelacyjna:) na ostatniej jeżewiadzie z jednej blotno torfowej PP wyciagneła patrola + Vitarke jednoczesnie [witara byla na linie podczepiona do Patrola] i nawet silnik sie nie zagrzal jak w przypadku RAWTECHA więc wyciagarka ekstra
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum pasjonaci4x4.forumoteka.pl Strona Główna -> Porady Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group