Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Walik04 Gość
|
Wysłany: Sro Gru 02, 2009 7:14 pm Temat postu: Impreza typowo sportowa |
|
|
my mamy taka propozycje żeby zorganizować edycje specjalna którą by się składała wyłącznie z odcinków sportowych i dojazdowek pomiędzy nimi. komandor w tym roku wymyślił kilka fajnych odcinków w rożnych miejscach i łącząc to wszystko mogla by wyjść super impreza typowo sportowa. |
|
Powrót do góry |
|
|
Komandor
Dołączył: 02 Gru 2009 Posty: 109
|
Wysłany: Sro Gru 02, 2009 10:58 pm Temat postu: |
|
|
Jestem za.
Przyznam się, że jako uczestnik, nigdy nie brałem udziału w takiej imprezie, bo mnie osobiście to nie kręci, potwierdzeniem czego niech jest mój spektakularny "dźwon" na OS "SKORFA: na Andrzejkach 4x4 Świecie.
Poproszę o sugestie w sprawie organizacji. Ile powinno być OS, w jakim promieniu powinny się znajdować. Jakie długie odcinki, jaka łączna długość odcinków proporcjonalnie do ilości uczestników. _________________ Pozdro.Piotr / Mercedes G |
|
Powrót do góry |
|
|
Artur
Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 311
|
Wysłany: Czw Gru 03, 2009 5:31 pm Temat postu: |
|
|
uuu panie Komandorze na OS SKROFA Dzwon był??? a ktos to na ujęciach ma jakis? chetnie bym zobaczyl:)
do os-ów do powiedzenia bedą miały mocne auta:)
może ograniczenie zrobimy 300KM 5000cm3 pojemnosci:)
piękny pomysł.
trzeba bedzie zwrocic uwage na dojazdówkach na zwiekszenie bezpieczenstwa lub czasowe wylaczenie drogi z ruchu ogólnodostępnego...
ja jestem za! |
|
Powrót do góry |
|
|
Komandor
Dołączył: 02 Gru 2009 Posty: 109
|
|
Powrót do góry |
|
|
Artur
Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 311
|
Wysłany: Czw Gru 03, 2009 8:40 pm Temat postu: |
|
|
Sliczny:) Piękny:)
spojrzenie i mina Matiego mówi wszystko:)
dobrze ze cały Jestes!!!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
walik04 Gość
|
Wysłany: Czw Gru 03, 2009 8:42 pm Temat postu: |
|
|
można podzielić auta na klasy pod względem wielkości silnika np do 2500cm i powyżej 2500cm.
odcinki sportowe w zależności od przewidywanego czasu rajdy na przykład 4 czy 5 odcinków specjalnych po 3 pętle. |
|
Powrót do góry |
|
|
Komandor
Dołączył: 02 Gru 2009 Posty: 109
|
Wysłany: Czw Gru 03, 2009 9:19 pm Temat postu: |
|
|
Podział na pojemności w benzynie OK. Gdzie umieścić diesle.
Z trzech pętli wybieramy najlepszy czas, czy obliczamy średnią _________________ Pozdro.Piotr / Mercedes G |
|
Powrót do góry |
|
|
Artur
Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 311
|
Wysłany: Czw Gru 03, 2009 9:26 pm Temat postu: |
|
|
proponuje podzial na:
auta lekkie typu suzuki vitara, jimy
auta ciezkie typu G, patrol, Land
bez podzialu na benzin czy ropnioki
Dodane po 3 minutach:
kolego walik04 cały czas piszesz jako Gosc nie rejestrujesz sie na forum na stale? |
|
Powrót do góry |
|
|
Komandor
Dołączył: 02 Gru 2009 Posty: 109
|
Wysłany: Pią Gru 04, 2009 11:15 am Temat postu: |
|
|
Ten temat jest często dyskutowany przy spotkaniach.
A co z Mitsubishi Pajero, Jeep Wrangler, Cherokee, Daihatsu Rocky, Uaz, Gaz itp. , no a gdzie zakwalifikować typowe "zmoty".
Ma się liczyć fizycznie wielkość auta, czy masa. Ważyć auta, czy brać po uwagę dowód
I jeszcze jedno, czy przy takim podziale maja być te same PP, czy inne. _________________ Pozdro.Piotr / Mercedes G |
|
Powrót do góry |
|
|
walik04
Dołączył: 03 Gru 2009 Posty: 21
|
Wysłany: Pią Gru 04, 2009 10:32 pm Temat postu: |
|
|
generalnie do 2500cm wszystkie diesle starej generacji i wolno ssące, a reszta do klasy powyżej 2500cm.
czas łączny z 3 pętli, chyba ze ktoś ma jeszcze inną propozycje. _________________ Suzuki Jimny 1.3
http://picasaweb.google.pl/Walik4x4 |
|
Powrót do góry |
|
|
Komandor
Dołączył: 02 Gru 2009 Posty: 109
|
Wysłany: Sob Gru 05, 2009 9:46 am Temat postu: |
|
|
Ta propozycja jest godna uwagi _________________ Pozdro.Piotr / Mercedes G |
|
Powrót do góry |
|
|
Artur
Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 311
|
Wysłany: Sob Gru 05, 2009 11:52 am Temat postu: |
|
|
przy tak zroznicowanych autach....
nalezalo by miec rzeczywista wage auta oraz moc silnika, przeliczyc ilosc koni mechanicznych na kg; powstalby wspolczynnik ktorym nalezaloby potraktowac czas i wtedy wynik w miare sprawiedliwy bylby.
czasy z OS ZAMEK
przyklad pajero 100KM waga 1700kg czas: 1m28s
Patrol 125KM waga 1700kg czas 55s |
|
Powrót do góry |
|
|
andrzejkarczewsk
Dołączył: 03 Gru 2009 Posty: 15
|
Wysłany: Sob Gru 05, 2009 3:00 pm Temat postu: |
|
|
Będziemy w końcu mieli tyle klas ile samochodów..... a to ma być zabawa!
Zobaczcie na wyniki OS Zamek z Andrzejek 4x4 - różnica między najszybszym a najwolniejszym jest około 12 sek i całkowicie nie ma nic wspólnego z marką samochodu.
Tak samo wystarczy spojrzeć na wyniki Grand Prix.
W pierwszej piątce nie ma "Monsterów" - jest Gelenda, fioletowy Patrol nówka sztuka; czarny Patrol bez wyciągarki i nawet mój prawie cywilny Long. |
|
Powrót do góry |
|
|
Artur
Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 311
|
Wysłany: Sob Gru 05, 2009 5:28 pm Temat postu: |
|
|
brawo Andrzej!!!!
to probuje przekazac wymyslajac co rusz cos nowego i glupszego w podstawie aby ten podzial o ktorym piszemy nie doszedl do skutku a przeciesz te rajdy wymyslone i prowadzone przez team pasjonaci4razy4 bez podzialu na klasy rewelacyjnie sie sprawdzają bez podzialu na klasy i tyle!!!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
Komandor
Dołączył: 02 Gru 2009 Posty: 109
|
Wysłany: Sob Gru 05, 2009 7:13 pm Temat postu: |
|
|
Artur. Ale się z Kasią uśmialiśmy czytając o tym współczynniku. A już myslałem, że czeka mnie kolejna inwstycja w wagę najazdową i hamownie.
Andrzej. Twoje słowa oddają całą ideę naszych imprez.
Jednym zdaniem. To jest już koniec rozważań o podziale na klasy. _________________ Pozdro.Piotr / Mercedes G |
|
Powrót do góry |
|
|
|