Forum pasjonaci4x4.forumoteka.pl Strona Główna pasjonaci4x4.forumoteka.pl
Forum Pasjonaci4x4.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Impreza typowo sportowa
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum pasjonaci4x4.forumoteka.pl Strona Główna -> Pytania i Sugestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artur



Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 311

PostWysłany: Sob Gru 05, 2009 8:34 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czyli teraz zaplanowac trzeba rajd

BAJA4x4

ja sie zapisuje SmileSmile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Komandor



Dołączył: 02 Gru 2009
Posty: 109

PostWysłany: Nie Gru 13, 2009 8:18 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Chciałbym wrócić do rozważań na temat imprezy typowo sportowej.
Jestem po spotkaniu z Nadleśniczym i mamy zielone światło Very Happy
Przedstawię nasze propozycje i zapraszam do dyskusji:

1.Podział na klasy.
-KLASA I: Benzyna o pojemności do 2500ccm, bez turbiny i Diesel wolnossący i Diesel z turbiną o mocy silnika do 140KM
-KLASA II: wszystko inne

2.W klasie musi wystartować około 10 pojazdów. W innym przypadku będzie jedna klasa.

3.Około 8.00 OS "PROLOG". Komisja w składzie Komandor, V-ce Komandor i Sędzia Główny losuje kolejność startu w prologu w poszczególnych klasach.
Najpierw KLASA I. Następnie wyjazd w teren w kolejności zajętych miejsc w prologu.
W tym czasie OS "PROLOG" dla KLASY II, i następnie wyjazd w teren w kolejności zajętych miejsc w prologu.

4.Wyjazd w trasę co 2 minuty. Dopuszczam możliwość wyjazdu załóg w Teamie, w tym z różnych klas. Wówczas Team wyjeżdża w czasie najgorszego zawodnika z Teamu. Wszyscy mają wpisany ten sam czas wyjazdu.

5.Dwie trasy A i B. KLASA I najpierw w trasą A i po posiłku w trasą B, Klasa II najpierw w trasę B i po posiłku w trasą A.

6.Czas na przejazd od momentu wyjazdu w trasę po prologu 8 godzin.

7.Dojazd do OS-ów z zachowaniem przepisów Prawa o Ruchu Drogowym według roadbooka. Maksymalna prędkość w obszarze zabudowanym i na zabudowanych obszarch wiejskich 40km/h. Exclamation

8.Około 4 do 6 OS-ów, o długościach od 500m do 3000m, gdzie przejazd będzie według słupków z horągiewkami i taśm. OS pokonywany dwa razy. Niektóre pokonywane dodatkowo dla urozmaicenia w drugą stronę.

9.Dwa lub trzy OS-y pokonywane na czas, gdzie przejazd będzie się odbywał według roadbooka na wyłączonych odziałach leśnych o długościach około 5 do 10km, a może i dłuższe.

10.Po drodze oczywiście moje "osławione" Twisted Evil PKP -18szt. (może już bedą liście)

11.Czas mierzony z dokładnością do 0,1 sekundy

12.Meta zatrzymana.

13.Punktacja:
Wersja I:
a/1 sekunda 1 pkt.
b/PKP minus 10 pkt.
Suma punktów wyłoni zwycięzcę. Wygra załoga z najmniejszą liczbą punktów. W przypadku tej samej liczby punktów lepsza będzie załoga, która zdobył więcej pierwszych miejsc. Jak to nie wyłoni zwycięzcy, to drugich miejsc, itd. A jak to nie wyłoni zwycięzcy to lepsza będzie załoga, która miała lepszy czas na prologu.
Wersja II.
a/Punktujemy 10 załóg na poszczególnych OS np. 1 miejsce 10pkt, 10 miejsce 1pkt. lub 20 załóg w zależności od liczby uczestników.
b/PKP 1 pkt.
Suma punktów wyłoni zwycięzcę. Wygra załoga z najwyższą liczbą punktów. W przypadku tej samej liczby punktów lepsza będzie załoga, która zdobył więcej pierwszych miejsc. Jak to nie wyłoni zwycięzcy, to drugich miejsc, itd. A jak to nie wyłoni zwycięzcy to lepsza będzie załoga, która miała lepszy czas na prologu.

14.Wpisowe. Question Napewno w 250zł się nie zmieścimy. Wstępnie kalkulujemy wpisowe w wysokości około 350zł 400zł. Wiąże się to przede wszystkim z naprawą dróg po odcinkach leśnych przejeżdżanych na czas według roadbooka. Nie róbmy sobie złudzeń Crying or Very sad, że równiarka nie będzie miała co robić.

15.Oczywiście dwa ciepłe posiłki, kawka, herbatka, puchary, nagrody, zabezpieczenie medyczne i p.poż.
ZAPRASZAM DO DYSKUSJI Idea

_________________
Pozdro.Piotr / Mercedes G
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Artur



Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 311

PostWysłany: Nie Gru 13, 2009 8:57 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

laborat komandorze taki dałeś że jutro opanuje odp na kazdy pkt:)SmileSmile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
andrzejkarczewsk



Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 15

PostWysłany: Pon Gru 14, 2009 9:00 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Proponuję wysłać linka do tego postu wszystkim zainteresowanym, żeby dyskusja się nie toczyła tylko pomiędzy trzema osobami.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Artur



Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 311

PostWysłany: Pon Gru 14, 2009 6:23 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja mam adres e-mail do 4 osóbSmile

Komandorze w bazie danych masz @ do wszystkich:) Wyslij im proszę zaproszenie do wzięcia udziału w forum:)
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Karol



Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 201

PostWysłany: Pon Gru 14, 2009 6:40 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nasz Komandor to chyba sobie piwko łyknął, bo ciężko się połapać w tych rozważaniach punktowych. Jedno mam tylko pytanie: ilu będziesz musiał mieć ludzi do obsługi tak dużej ilości OS-ów. i do tego jeszcze jeden około 10 km na roadbooku to potrwa bardzo długo.

Karol
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Komandor



Dołączył: 02 Gru 2009
Posty: 109

PostWysłany: Pon Gru 14, 2009 7:29 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Exclamation Na OS na roadbooka nie jedzie jedna załoga. Dojeżdżasz do startu OS i startujesz. W zależności od długości odcinka zachowany tylko będzie odstęp 1 lub 3 minutowy pomiędzy załogami.
Exclamation Już wysyłam zaproszenia do dyskusji.
Exclamation Z tymi ludzmi to też racja. Stąd wpisowe może być nieciekawe Crying or Very sad i może plan spalić na panewce.

_________________
Pozdro.Piotr / Mercedes G
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
wowa adam



Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 10

PostWysłany: Pon Gru 14, 2009 8:44 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli mogę się włączyć do dyskusji, to powiem, że chyba najbardziej sprawdzona metoda punktacji jest bardzo prosta: 1 PKP = 1 punkt (lub np 3 jeżeli pieczątka jest trudna)
wygrywa ten kto ma najwięcej pieczątek, jeżeli jest więcej uczestników z taką samą ilością, bierzemy pod uwagę czas. (oczywiście trzeba z góry ustalić max ilość czasu na przebycie trasy)Taka metoda ma ta przewagę że przede wszystkim liczą się PKP-y, czyli nie może wygrać osoba która ma ich mniej a np dużo lepszy czas, odejmowanie 10 punktów za brak PKP-u (jak wyżej opisane) preferuje omijanie PKP-ów i kalkulowanie co mi się lepiej opłaca, czy gnać do przodu, czy powalczyć, a wydaje mi się e na pierwszym miejscu powinna być walka w terenie!
się rozpisałem, sorki, jak by co to proszę o moderację Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Komandor



Dołączył: 02 Gru 2009
Posty: 109

PostWysłany: Pon Gru 14, 2009 8:53 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Proponowana przeze mnie punktacja dotyczy imprezy typowo sportowej, gdzie najważniejszy jest czas przejazdu.
W podobny sposób, o jakim piszesz punktujemy oraganizowane imprezy przeprawowe.

_________________
Pozdro.Piotr / Mercedes G
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Artur



Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 311

PostWysłany: Pon Gru 14, 2009 9:16 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jesli chodzi o impreze typowo sportowa /inna niz te dotychczasowe/ to ta punktacja odpowiada.

ale dotychczasowe przeprawówki tak jak są teraz:)Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
woda78



Dołączył: 15 Gru 2009
Posty: 1

PostWysłany: Wto Gru 15, 2009 8:11 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem miło byłoby pojechać w imprezie wg ponizszego:

>3 klasy
-Wyczyn (tifory i generalnie siła mieśni)
-Extreme (wyciągarki i inne cuda)
-Quad
>lośc ekip w kazdej z klas okolo 30
>przygotowanie około 4-5 tras o łacznej długości ponad 200 km.
chodzi o to by jak najmniej wyczyn spotykła się extreme pozatym tak długi rajd gwarantuje małe prawdopodobieństwo iz jakias załoga zdobedzie wszystko.(lepszy duch rywalizacji i takie tam.)
>usunąć pieczątki PP (zmora tych którzy kreca czasy)
>zastanowić sie nad gradacja pieczatek (np typowe jeden punkt lub specjalne 3 punkty dodatkowo w przypadku gdy do pieczątki w całym rajdzie podejdzie tylko jedna ekipa punktowac ja bonusowo)
..........reszta w nastepnym "wejściu"

Dodane po 7 minutach:

>............ciąg dalszy
Fajnie byłoby gdyby impreza trwała np od piatku rano do soboty np do 22.(nastepnie imprezka i w niedziele wyjazd)

to jedne z punktów które warto by w niej zawrzeć

>strome podjazdy i zjazdy
>trawersy
>konicznie jazda wzdłuż rzeki
>torfy

warto by drugi dzien np. od godziny 14 odbywał się gdizeń na poligonie w formie króla błota czasówki itp (mozliwość organizacji prób obserwowanych oraz jadłodajni.
Gdyby cos to prosze pisać
Pozdrawiam
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
andrzejkarczewsk



Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 15

PostWysłany: Wto Gru 15, 2009 10:10 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Fajne pomysły, ale na całkiem inny rajd.
NIE USUWAĆ PP - to jest całe piękno tej imprezy! Pozwala bawić się całej załodze nie tylko kierowcy, a poza tym wyrównuje szanse i podnosi bezpieczeństwo!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Komandor



Dołączył: 02 Gru 2009
Posty: 109

PostWysłany: Wto Gru 15, 2009 5:49 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Arrow Proponowany podziła jest mi znany. W takie imprezy z podziałem na klasy raczej bawić się nie będę.
Arrow Cykl imprez w ramach Grand Prix 2010 Pasjonaci 4x4 Świecie pozostanie napewno bez zmian.
Arrow Rozważam możliwość zorganizowania imprezy, ale z jedną klasą np. tylko Wyczy lub tylko Extrem, ewentualnie w extrem podział na elektryka i resztę.
Ale to będą rozważania na później. Narazie skupmy się na imprezie spotrowej, czyli OS i jazda na czas.

_________________
Pozdro.Piotr / Mercedes G
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Damian Żakowski



Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 19

PostWysłany: Czw Gru 17, 2009 9:12 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich
Popieram pomysł z imprezą typowo sportową, punktacja i zasady ok, jasne i zrozumiałe
Piotr wstęp na dwudniowy MagamSprint kosztował 600zł i miał 16 uczestników, proponuję przemyślec kwotę wstępu by tu historia sie nie powtórzyła.
Czy punktacja bedzie liczona do Grand Prix?

_________________
damboss
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Artur



Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 311

PostWysłany: Czw Gru 17, 2009 9:18 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czesc Damiano!!!!!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum pasjonaci4x4.forumoteka.pl Strona Główna -> Pytania i Sugestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum