Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artur
Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 311
|
Wysłany: Wto Cze 15, 2010 6:59 am Temat postu: |
|
|
dwa ceowniki jak ja mam w patrolu:) odkrecales i nie zwróciłeś uwagi? w pajero był jeden szeroki ceownik a baaardzo duzo wazyl wiec w patrolu dwa mniejsze i 20 kg zaoszczedzone:) |
|
Powrót do góry |
|
|
Karol
Dołączył: 16 Kwi 2008 Posty: 201
|
|
Powrót do góry |
|
|
Artur
Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 311
|
Wysłany: Sro Cze 16, 2010 7:23 am Temat postu: |
|
|
dwa ceowniki kładziesz brzuszkami do góry a bokami do siebie, spawasz. wiercisz dziury pod wyciagarke. wspawujesz w rame wzmacnioasz poprzecznie i tyle:P
znajde zdjecie to wysle:P |
|
Powrót do góry |
|
|
yoger
Dołączył: 07 Maj 2010 Posty: 14
|
Wysłany: Wto Cze 22, 2010 3:17 pm Temat postu: |
|
|
Zamiast dystansów na koła zainwestowałbym w bardziej odsadzone felgi, ew. przespawał swoje. Szczególnie w tych z gorszego materiału po pewnym czasie "fasolkują" się otwory.
Tak przy okazji, w mojej vitarze z silnikiem h20a od pewnego czasu mam mały problem.
Trwa to już od wymiany silnika.
Występowanie jest dość losowe. Czasem jadąc silnik zaczyna się dławić, np. podczas przyspieszania. Zazwyczaj wystarczy zredukować i wkręcić większe obroty, ale przy 2,5tys obrotów to raczej nie problem zbyt niskiego biegu.
Podejrzewam, że powiązany może być z tym problem odpalania, czasami pali na dotyk, a czasem trzeba kilka razy odpalać bo nie wchodzi na obroty tylko faluje 200-400, przy dodaniu gazu gaśnie.
Byłem w dobrym warsztacie w kołobrzegu, po 4 dniach gość zadzwonił, że jest bezsliny w tym wypadku, posprawdzał co tylko mógł (do samochodów sprzed 1996 nie miał oprogramowania, więc nie mógł się połączyć. Z tego co udało mu sie wybadać, powinno być cacy, a tu lipa. Ma ktoś jakiś pomysł? |
|
Powrót do góry |
|
|
Karol
Dołączył: 16 Kwi 2008 Posty: 201
|
Wysłany: Wto Lip 13, 2010 11:34 am Temat postu: |
|
|
Ludziska co zrobić lub jak wydłużyć przednie amorki. Jakieś odwrócenie kielichów - ale nie wiem o co w tym chodzi. Może ma ktoś jakieś zdjęcia lub inną poradę? _________________ Suzuki Vitara Viertarka + 2 x w |
|
Powrót do góry |
|
|
yoger
Dołączył: 07 Maj 2010 Posty: 14
|
Wysłany: Wto Lip 13, 2010 6:07 pm Temat postu: |
|
|
Obraca się górne mocowanie, co daje jakieś 4cm
Tak to wygląda
Przy okazji mojego problemu pomogła wymiana świec, teraz przyspiesza aż miło, jest jeszcze problem z odpalaniem i dość często zaczął na biegu jałowym gasnąć :/ |
|
Powrót do góry |
|
|
Karol
Dołączył: 16 Kwi 2008 Posty: 201
|
Wysłany: Wto Lip 13, 2010 6:43 pm Temat postu: |
|
|
Bardzo dzięki za szczegółowe info, ale nie wiem czy 4 cm mi wystarczy bo mam już 3 cm podkładki pomiędzy mocowaniem i amorkami ale może jakbym dołożył 4 cm byłoby ok.Bardzo wysoko stoi na tych sprężynach od merca i łady. _________________ Suzuki Vitara Viertarka + 2 x w |
|
Powrót do góry |
|
|
yoger
Dołączył: 07 Maj 2010 Posty: 14
|
Wysłany: Wto Lip 13, 2010 7:22 pm Temat postu: |
|
|
A ile masz merca przyciętego? |
|
Powrót do góry |
|
|
Karol
Dołączył: 16 Kwi 2008 Posty: 201
|
Wysłany: Sro Lip 14, 2010 6:18 am Temat postu: |
|
|
Kazali półtora zwoju sprężynę przyciąć to też i tak zrobiłem. Stoi bardzo ładnie ale amorki za krótkie. Tym bardziej że z przodu zakładam wyciągarę 16800 Ibs a ona waży 57 kg. _________________ Suzuki Vitara Viertarka + 2 x w |
|
Powrót do góry |
|
|
yoger
Dołączył: 07 Maj 2010 Posty: 14
|
Wysłany: Sro Lip 14, 2010 4:20 pm Temat postu: |
|
|
Do wyciągarki przydałoby sie mieć merca wzmocnionego, coś takiego na forum suzuki przerabiali bo ktoś miał wzmocnionego bez żadnego balastu zprzodu i narzekał że jak taczka, potem zaczeli je zakładać do wozów z windami i robiło jak trzeba. Co do amorków to może jakieś mocowanie własnej roboty obniżone? |
|
Powrót do góry |
|
|
Karol
Dołączył: 16 Kwi 2008 Posty: 201
|
Wysłany: Czw Lip 15, 2010 10:06 pm Temat postu: |
|
|
dorobię sobie 8cm dystanse i myślę że będzie ok. _________________ Suzuki Vitara Viertarka + 2 x w |
|
Powrót do góry |
|
|
Krecik
Dołączył: 05 Paź 2009 Posty: 286
|
Wysłany: Czw Lip 15, 2010 11:10 pm Temat postu: |
|
|
mało zrób 12cm |
|
Powrót do góry |
|
|
yoger
Dołączył: 07 Maj 2010 Posty: 14
|
Wysłany: Pią Lip 16, 2010 2:27 pm Temat postu: |
|
|
Może od razu 2 amory skręcić ze sobą |
|
Powrót do góry |
|
|
Karol
Dołączył: 16 Kwi 2008 Posty: 201
|
Wysłany: Sob Lip 17, 2010 4:44 pm Temat postu: |
|
|
odciąłem jeszcze jeden zwój od przednich sprężyn, różnica jest może ze 3 cm ale stoi bardzo ładnie a do tego kąty na przegubach są mniejsze więc chyba więcej pożyją. ale podkładki pod amorki muszę 8 cm dać _________________ Suzuki Vitara Viertarka + 2 x w |
|
Powrót do góry |
|
|
yoger
Dołączył: 07 Maj 2010 Posty: 14
|
Wysłany: Sob Lip 17, 2010 11:50 pm Temat postu: |
|
|
Przy takim lifcie przydałoby się opuścić przedni most, żeby kąty nie zabiły przgubów. |
|
Powrót do góry |
|
|
|