Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artur
Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 311
|
Wysłany: Sob Maj 08, 2010 1:39 pm Temat postu: |
|
|
jesli nie było wymienianych cylindrów czy pierscieni [elementów które trą o siebie] to nie ma potrzeby docierania:)
od razu na gaz do dechy:) aaa sprawdz stan oleju:)
wejdz na www.inowroclaw4x4.republika.pl i zobacz filmy... ten ostatni na dole:P |
|
Powrót do góry |
|
|
Karol
Dołączył: 16 Kwi 2008 Posty: 201
|
Wysłany: Nie Maj 09, 2010 6:47 am Temat postu: |
|
|
Ładna ta Twoja stronka. Ślicznie się rozwija tylko może jakieś forum? albo wpisy? Widzę, że kolega w światełka zainwestował. Może Piotr zrobi nocny to się przydadzą. Za tydzień się spotkamy. Hej _________________ Suzuki Vitara Viertarka + 2 x w |
|
Powrót do góry |
|
|
Krecik
Dołączył: 05 Paź 2009 Posty: 286
|
Wysłany: Nie Maj 09, 2010 12:10 pm Temat postu: |
|
|
No trochę wzruszyliście to bajorko-jeziorko
Ciekawe co wodni mieszkańcy myśleli sobie o Was |
|
Powrót do góry |
|
|
Artur
Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 311
|
Wysłany: Nie Maj 09, 2010 7:12 pm Temat postu: |
|
|
mieszkańców nie było wodnych niestety:(
jęśli chodzi onocny rajd to ja cały czas jestem za:) te lampy maja RINGI których nie mozna właczy osobno:( Krystian stwierdził że taki szpej nie jest potrzebny:) na tym rajdzie bede pilotem wiec oczekujebardzo trudnych i wymagajacych przepraw:"P |
|
Powrót do góry |
|
|
Krecik
Dołączył: 05 Paź 2009 Posty: 286
|
Wysłany: Nie Maj 16, 2010 10:39 am Temat postu: |
|
|
W moim czołgu został zamontowany nowy przegub. Wytrzymał podczas rajdu 4 godziny. Praktycznie przy pierwszej trudniejszej pieczątce ukręciła się ośka wchodząca w sprzęgiełko tuż za wieloklinem.
Poprzedni przegub ukręcił się dokłądnie w tym samym miejscu.
Jak myślicie czy jest to wina przegubu (zrobiony z jakiegoś słąbego materiału) czy przyczyną może być coś innego? |
|
Powrót do góry |
|
|
katun Gość
|
Wysłany: Nie Maj 16, 2010 12:57 pm Temat postu: |
|
|
krzywa pochwa mostu. |
|
Powrót do góry |
|
|
Artur
Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 311
|
Wysłany: Nie Maj 16, 2010 6:34 pm Temat postu: |
|
|
ale terrano z przodu ma niezależne zawieszenie więc nie ma sztywnego mostu z przodu jak np Mercedes G czy nissan patrol |
|
Powrót do góry |
|
|
Krecik
Dołączył: 05 Paź 2009 Posty: 286
|
Wysłany: Nie Maj 16, 2010 7:27 pm Temat postu: |
|
|
no tak, mostu z przodu to w terrano nie ma niestety |
|
Powrót do góry |
|
|
Artur
Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 311
|
Wysłany: Pon Maj 17, 2010 8:46 pm Temat postu: |
|
|
więc wnioskuję ze pochwy niet u tiebia Krecik:) |
|
Powrót do góry |
|
|
yoger
Dołączył: 07 Maj 2010 Posty: 14
|
Wysłany: Nie Maj 23, 2010 3:20 pm Temat postu: |
|
|
A duży lift masz zrobiony? Może poprostu półoś wchodzi w piastę pod zbyt dużym kątem? W vitarach tak miewamy, wtedy pomaga opuszczenie tego 'półmostu' czy jak to się zwie, samej gruchy z bebechami na mocowaniach.
Ostatnio zmieniony przez yoger dnia Nie Maj 23, 2010 10:06 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Artur
Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 311
|
Wysłany: Nie Maj 23, 2010 7:49 pm Temat postu: |
|
|
noga z gazu przegubom lżej:) |
|
Powrót do góry |
|
|
Krecik
Dołączył: 05 Paź 2009 Posty: 286
|
Wysłany: Nie Maj 23, 2010 9:49 pm Temat postu: |
|
|
yoger napisał: | A duży lift masz zrobiony? Może poprostu półoś wchodzi w piastę pod zbyt dużym kątem? W vitarach tak miewamy, wtedy pomaga opuszczenie tego 'półmostu' czy jak to się zwie, samej grychy z bebechami na mocowaniach. |
Nie mam pojęcia kupiłem już podniesiony, ale przekażę uwagę do serwisu |
|
Powrót do góry |
|
|
Artur
Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 311
|
Wysłany: Pon Maj 24, 2010 6:45 am Temat postu: |
|
|
zmierzyc trzeba ekierką |
|
Powrót do góry |
|
|
Karol
Dołączył: 16 Kwi 2008 Posty: 201
|
Wysłany: Pon Maj 24, 2010 7:32 am Temat postu: |
|
|
jak ja miałem jeszcze "tyrana" to też go próbowałem wywindować na maksa w Twoim serwisie Krecik, ale zaraz dało się słyszeć że przeguby pukają szczególnie na zakrętach. podejrzewam że tak samo może być w terenie przy większych wykrzyżach. Chyba lepiej go troszeczkę opuścić na drążkach a mieć większą wytrzymałość. _________________ Suzuki Vitara Viertarka + 2 x w |
|
Powrót do góry |
|
|
Krecik
Dołączył: 05 Paź 2009 Posty: 286
|
Wysłany: Pon Maj 24, 2010 7:44 am Temat postu: |
|
|
Dobry pomysł z tą ekierką jeszcze tylko poproszę punkt startu i mety do pomiarów
Może z tym podniesieniem masz Karolu rację, tylko zastanawia mnie fakt że przeguby mi nie pukały, a ukręca się ośka która jest włożona w piastę koła, ona raczej bez względu na podniesienie samochodu zawsze wchodzi prostopadle do piasty, chociaż kolega Yoger też sugerował, że może jest za wysoko, ale proponował obniżyć mocowanie "samej gruchy z bebechami" |
|
Powrót do góry |
|
|
|