Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artur
Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 311
|
Wysłany: Pon Wrz 27, 2010 6:44 pm Temat postu: |
|
|
Dziękuję za poparcie postulatów to już jesteśmy w 3 załogi które postulaty popierają
natomiast nasze auto robilismy sami karol, kruchmot czy inni sami robia swoje auta i w ogolnej jezdzimy i jest SUPER!!! zresztą wczesniej nie bylo innej niz OGÓLNA:) nie wiem czy zeby zamówic auto u Traska trzeba obrobic bank czy moze dwa ale mozna w zaufanym warsztacie [jesli samemu nie ma sie "smykałki"] samemu przerobic autko:) więc polecam stronkę
http://www.terracan.pl/
zdrowia!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
Masmo
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 15
|
Wysłany: Pon Wrz 27, 2010 7:03 pm Temat postu: |
|
|
Ale się usmiałem z tą stronką.....
Wejdź na stronie do której mnie skierowałeś na forum i dział Nasze Auta
Nie mam jednak złudzeń: Terracan nigdy nie będzie autem do ostrej walki w terenie. To jest auto do pracy i wożenie rodziny. Motanie idzie w kierunku zrobienia wyprawówki. Próba jego ostrego motania pod rajdowanie skończy się tak jak moje motanie Vitary: Nie była dość dobra do rajdowania, a do jazdy codziennej średnio się już nadawała.
BTW pomysł na auto mam, ale nie stać mnie ani finansowo ani czasowo... moze kiedyś. |
|
Powrót do góry |
|
|
Artur
Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 311
|
Wysłany: Pon Wrz 27, 2010 7:52 pm Temat postu: |
|
|
My zaczelismy od Pajero long - miał służyc na polowania i do wozenia ludzi do pracy, nastepnie przyszedl tuning: wyciagarka , kola 33 cale kopie simex, wymiana amorków na sportowe bilsztaina [nie wiem jak sie poprawnie pisze] i gdyby nie resor z tyłu i drązki skrętne z przodu to calkiem fajne autko bylo ale niestety kiepski silnik....... teraz znajomy sobie je naprawil i dalej jezdzi i przyszla pora na cos mocniejszego, innego...... powstal Patrol SLX duzo sie przy nim napracowal Krystian ze mną i wyszło co wyszło Nam odpowiada choc male zmiany caly czas robimy w nim... teraz Krychmot pomaga zadzialac w wyposarzeniu auta w mechanika:) mimo położenia auta na bok jechalismy dalej:)
i jest trudno pogodzic codzienne uzytkowanie auta z jazda w ciezkim terenie. nie da sie i tyle:P
uwazam ze Patrol jest ciekawa alternatywa mimo swej wagi swietnie daje rade i jest tani w exploatacji:) |
|
Powrót do góry |
|
|
Masmo
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 15
|
Wysłany: Pon Wrz 27, 2010 8:21 pm Temat postu: |
|
|
.....i jest trudno pogodzic codzienne uzytkowanie auta z jazda w ciezkim terenie. nie da sie i tyle:....
Też to już wiem. Dlatego pojechałem grzecznie w turystyku żeby się przekonać że nie kręci mnie grzeczne jeżdzenie.... T_T
Zostaje ten bank |
|
Powrót do góry |
|
|
Artur
Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 311
|
Wysłany: Pon Wrz 27, 2010 8:26 pm Temat postu: |
|
|
bank jak bank, masz auto dobre do wyrwania sejfu:)
są już pełne wyniki
mamy 41 pkt 5 pozycja w związku z czasem OS:) i 6 pozycja w GP2010:) |
|
Powrót do góry |
|
|
walik04
Dołączył: 03 Gru 2009 Posty: 21
|
Wysłany: Pon Wrz 27, 2010 9:34 pm Temat postu: |
|
|
każda impreza ma swój klimat i wszystkim nigdy się nie dogodzi, są plusy i minusy.
ukryte pieczątki maja swój klimat, i to nie jedyny rajd gdzie są stosowane.
jeżeli by ich nie było samochody bez wyciągarek miałyby małe szanse na pierwsza 10
i nie ważne czym się jeździ ważne aby mieć z tego DUŻĄ RADOCHĘ :] _________________ Suzuki Jimny 1.3
http://picasaweb.google.pl/Walik4x4 |
|
Powrót do góry |
|
|
Masmo
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 15
|
Wysłany: Pon Wrz 27, 2010 10:47 pm Temat postu: |
|
|
Tylko ja myślałem, że to będzie konkurencja w posługiwaniu się samochodem a nie konkurencja na szukanie pieczątek. Jak bym chciał ćwiczyć spostrzegawczość to bym się wybrał na grzyby
Ale zgadza się liczy się zabawa... tylko mi brakowało adrenalinki. Zdobycie pieczątek (kóre się znalazło) w turystyku było równie trudne jak zaparkowanie pod hipermarketem.
Był to pierwszy rajd w którym nie wkleiłem T_T ani razu ... buuuuu |
|
Powrót do góry |
|
|
Karol
Dołączył: 16 Kwi 2008 Posty: 201
|
Wysłany: Wto Wrz 28, 2010 10:04 am Temat postu: |
|
|
Trzeba było być odważnym i startować w ogólnej a nie teraz płakać.
Pisaliśmy Ci, że tam jest raczej lajcik i oszczędzanie autek. _________________ Suzuki Vitara Viertarka + 2 x w |
|
Powrót do góry |
|
|
Krecik
Dołączył: 05 Paź 2009 Posty: 286
|
Wysłany: Wto Wrz 28, 2010 12:11 pm Temat postu: |
|
|
Na grzybach jest dużo trudniej Nie są oznaczone tasiemkami
A wracając do rajdu, to te pieczątki ukryte na drzewach są fajne
Jak się wolniej jedzie to je widać nawet
Można by rajd o godzinkę wydłużyć wtedy z jakimś tam spokojem można pooglądać fajnie świeckie krajobrazy |
|
Powrót do góry |
|
|
walik04
Dołączył: 03 Gru 2009 Posty: 21
|
Wysłany: Wto Wrz 28, 2010 4:07 pm Temat postu: |
|
|
Dołączam się do słów Karola
W ogólnej nie trzeba brać wszystkich pieczątek i dziwie się dlaczego samochody przygotowane lepiej niż niektóre z ogólnej startują w turystyku. _________________ Suzuki Jimny 1.3
http://picasaweb.google.pl/Walik4x4 |
|
Powrót do góry |
|
|
Karol
Dołączył: 16 Kwi 2008 Posty: 201
|
Wysłany: Wto Wrz 28, 2010 6:45 pm Temat postu: |
|
|
A co do pieczątek PKP to one właśnie dają szansę walczyć załogą z autami bez wyciągarek. Wiem, wiem, ja przecież mam windę, ale dopiero drugi raz a teraz i tak się zawiesiła a cały zlot przejechałem bez a miejsce przecież wysokie. powtórzę się - to tylko dzięki współpracy w teamie z Arturem i jego załogą (jeszcze raz dzięki Artur)
A może Komandor zrobiłby też kategorie dla Teamów. Wystarczyłoby zliczyć punkty załóg. Można jeszcze podzielić na dwu, trzy, cztero-załogowe _________________ Suzuki Vitara Viertarka + 2 x w
Ostatnio zmieniony przez Karol dnia Sro Wrz 29, 2010 7:46 am, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Dziki
Dołączył: 02 Gru 2008 Posty: 45
|
Wysłany: Wto Wrz 28, 2010 8:52 pm Temat postu: |
|
|
Masmo -- my z kolegą Bułą w 2008 po raz pierwszy braliśmy udział w imprezie Grido organizowanej przez Piotra.
Śmigaliśmy na Quadach ja szukałem pieczątek a Buła nawigował każdy na swoim Quadzie.
Zabrakło nam tylko 2 Pieczątek z PKPów.
Spróbuj Jechać i nawigować trzymając Roadbooka między nogami i gdy deszcz lekko zacina a kartki same się przewracają.
Teraz sam zachorowałem na terenówkę bo po 5 latach Quadowania zaczynam czuć niedosyt jazdy terenowej i turystycznej.
A druga sprawa to z pilotem [ Pilotką]
w kabinie raźniej. |
|
Powrót do góry |
|
|
Masmo
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 15
|
Wysłany: Sro Wrz 29, 2010 10:06 am Temat postu: |
|
|
O to chodzi że moje auto nie jest jakoś mocno przygotowane w teren (chyba najmniej z aut które startowały). Rozumiem że w założeniu turystyk miał być dla seryjnego wozu na AT-kach. Z regulaminu wywnioskowałem, że trasa będzie łatwa ale pieczątki będą staniowć przynajmniej jakieś wyzwanie. Problem jest tylko taki że praktycznie żadna pieczątka nie stanowiła prawdziwego wyzwania dla terenowego auta. Można byłoby je zrobić Pandą 4x4.
Piszę to nie dlatego że mam jakieś pretensje. Cieszę się że sobie pojeździłem i że klasa turystyk istnieje w imprezach Pasjonatów. Mam nadzieję że moje uwagi przyczyną się do tego żeby imprezy były jeszcze fajniejsze.
A ja muszę kupić MT-eki i pojechać w ogólnej . |
|
Powrót do góry |
|
|
Karol
Dołączył: 16 Kwi 2008 Posty: 201
|
Wysłany: Czw Wrz 30, 2010 9:34 am Temat postu: |
|
|
o i to jest postanowienie godne offroadowca _________________ Suzuki Vitara Viertarka + 2 x w |
|
Powrót do góry |
|
|
Artur
Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 311
|
Wysłany: Pią Paź 01, 2010 7:09 am Temat postu: |
|
|
no cóż Panie i Panowie to teraz przygotowania do kolejnych imprez:P
więc kolega Dziki dołączy terenówką i będzie klawo:)
ja po obaleniu auta na bok mysle co z bagaznikiem zrobic:) sie przesunąl caly w prawo:P |
|
Powrót do góry |
|
|
|