Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Jak? metod? punktacji w klasyfikacji generalnej GP 2013 wybierasz? |
I-25pkt; II-20pkt; III-17pkt; IV-15pkt; V-14pkt; VI-13pkt; VII-12pkt; VIII-11pkt; IX-10pkt; X-9pkt; XI-8pkt; XII-7pkt; XIII-6pkt; XIV-5pkt; XV-4pkt; XVI-3pkt; XVII-2pkt; od XVIII do końca 1pkt |
|
36% |
[ 4 ] |
I-10pkt; II-8pkt; III-7pkt; IV-6pkt; V-5pkt; VI-4pkt; VII-3pkt; VIII-2pkt; od IX do końca 1pkt. |
|
36% |
[ 4 ] |
Pozostaje bez zmian (Tak jak w GP 2012) |
|
27% |
[ 3 ] |
Jest mi to zupełnie obojętne. |
|
0% |
[ 0 ] |
Mam dużo lepszy pomysł i przedstawię go Komandorowi. |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Wszystkich Głosów : 11 |
|
Autor |
Wiadomość |
niva
Dołączył: 23 Sty 2012 Posty: 5
|
Wysłany: Sro Sty 30, 2013 1:26 pm Temat postu: |
|
|
zle odczytales moje slowa
chodzilo o to ze kazda kolejna propozycji jest przez kogos innego podwazona - bo "kazdemu nie dogodzisz"
prawda jest taka ze klasyfikacja - nie mowie ze nie jest istotna, bo kazdy ma w sobie pociag do rywalizacji i chce byc wyzej niz nizej - to sprawa mniejszej wagi, bo tu chodzi o ZABAWE _________________ mewagzzzi |
|
Powrót do góry |
|
|
Przem1
Dołączył: 16 Kwi 2008 Posty: 7
|
Wysłany: Sro Sty 30, 2013 7:58 pm Temat postu: |
|
|
A może powinniśmy punktować inaczej pieczątki po które się wjedzie i wyjedzie samemu a inaczej jak korzysta się z kinetyka i innego samochodu |
|
Powrót do góry |
|
|
Krecik
Dołączył: 05 Paź 2009 Posty: 286
|
Wysłany: Sro Sty 30, 2013 8:58 pm Temat postu: |
|
|
Spoko
To przy każdej pieczątce musisz sędziego postawić.
To wpisowe będzie 600 zł
Myślę, że nie ma co dalej kombinować, bo faktycznie będziemy mieć tyle pomysłów co załóg
Zasady wyłaniania zwyciężców poszczególnych etapów zostawmy w tym roku bez zmian. Zobaczymy jak się spiszą wprowadzone do tej pory zmiany.
Kolejne modyfikacje zrobimy po Andrzejkach 4x4 2013.
Odnośnie zaproponowanej przeze mnie ankiety.
Jeżeli frekwencja do końca marca nie wzrośnie do znaczącej większości, bo np wiele załóg nie korzysta z tej strony internetowej, to proponuję aby wprowadzić ankietę na VI Pasjonacie z tyłu roadbooka i zrobić w obydwu klasach ostatnią pieczątkę przejazdową - głosowanie w ankiecie. Każdy wpisze odpowiednią cyferkę. (oczywiście każdy bez względu jak zagłosuje otrzyma 1pkt)
Będziemy mieć wtedy głos Narodu w tym dość istotnym temacie. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dziki
Dołączył: 02 Gru 2008 Posty: 45
|
|
Powrót do góry |
|
|
sliwa
Dołączył: 30 Wrz 2010 Posty: 7
|
Wysłany: Czw Sty 31, 2013 9:15 pm Temat postu: |
|
|
To chyba jeszcze nie widziałeś ile szkód potrafi narobić wyciągarka... Panowie, tak sobie czytam i doszedłem do wniosku takiego iż: nie róbcie kolejnej komercji... Chodzi wam o ten pucharek czy o dobra zabawę w terenie? |
|
Powrót do góry |
|
|
Przem1
Dołączył: 16 Kwi 2008 Posty: 7
|
Wysłany: Czw Sty 31, 2013 9:28 pm Temat postu: |
|
|
Ja jadę dla dobrej zabawy - ale w końcu chciałbym przywieźć do domu ten puchar - może komandor zrobi puchary do 10 miejsca i wtedy będę bardzo usatysfakcjonowany |
|
Powrót do góry |
|
|
Krecik
Dołączył: 05 Paź 2009 Posty: 286
|
Wysłany: Czw Sty 31, 2013 11:25 pm Temat postu: |
|
|
Każdy jeździ dla dobrej zabawy przecież.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
i dla pucharka też
PS.
Też mi się wydaje że wyciągarka bezpieczniejsza trochę jest.
Chociaż na tych filmach to jakaś amatorka koleś prawie siedzi na kinetyku, drugi zamiast szekli to rurkę używa to nawet u nas w turystyku większy profesjonalizm hi |
|
Powrót do góry |
|
|
break3r
Dołączył: 29 Lis 2010 Posty: 7
|
Wysłany: Pią Lut 01, 2013 8:10 am Temat postu: |
|
|
al czemu "nawet u nas" uczestniczę już trochę czasu w tych imprezach i nie przypominam sobie aby komuś coś się stało i owszem jakieś wgniecenia czy rysy są ale ludzie jak najbardziej zdrowi i zadowoleni po rajdzie są więc chyba ok jest. Sprzęt typu kinetyk czy wyciągara są dla ludzi............inteligentnych i jeśli tylko troszkę się pomyśli jak z tego korzystać to nie powinno być problemów. _________________ Hundai Galloper <--- seryjny ale za to jaki ambitny |
|
Powrót do góry |
|
|
Dziki
Dołączył: 02 Gru 2008 Posty: 45
|
Wysłany: Pią Lut 01, 2013 6:14 pm Temat postu: |
|
|
sliwa napisał: | To chyba jeszcze nie widziałeś ile szkód potrafi narobić wyciągarka... Panowie, tak sobie czytam i doszedłem do wniosku takiego iż: nie róbcie kolejnej komercji... Chodzi wam o ten pucharek czy o dobra zabawę w terenie? |
Syntetyk Szkód nie robi
A na stalówkę zakładamy obciążnik ale adrenalina blokuje myślenie i są wychodzą z tego różne kwiatki |
|
Powrót do góry |
|
|
sliwa
Dołączył: 30 Wrz 2010 Posty: 7
|
Wysłany: Pią Lut 01, 2013 10:07 pm Temat postu: |
|
|
Gdy lina Ci strzeli na stromym podjezdzie to obciaznik ani syntetyk nie uratuje. W naszym sporcie nie ma zlotych srodkow |
|
Powrót do góry |
|
|
Komandor
Dołączył: 02 Gru 2009 Posty: 109
|
Wysłany: Nie Lut 03, 2013 6:39 pm Temat postu: |
|
|
Teraz w sprawie wyłaniania zwyciązcy w Turystyku.
Dziękuję za wszelkie opinie.
Z każdego pomysłu chcę coś wybrać i moja propozycja jest następująca.
1.Troszeczkę, ale to naprawdę troszeczkę go utrudnić. Zrobić z jedną lub dwie pieczątki trudniejsze. Wówczas o zwycięstwie może zadecydować nie sposób przygotowania auta, ani umiejetności załogi, lecz "siła kompromisu". Np zdobywasz trudną pieczątke. Tracisz 1h lub 2h i brakuje Ci czasu na kolejne lekkie pieczątki. Dodatkowo się spieszysz i przegapiasz przejazdówki. Tak było na Zimie 4x4 w klasie "Ogólnej". Wygrali Ci co odpuścili, a nie brali pieczątke po pieczątce.
2.W miarę posiadanych przeze mnie możliwości wydłużyć trasę.
3.Zwiększyć liczbę PKP o 3szt.
4.Zrobić dodatkową konkurecję np. strzelanie do celu z wiatrówki lub paintball.
5.Wprowadzić konkurs spostrzegawczości np. po zjechaniu do mety zostną załodze okazane trzy zdjecia i trzeba będzie wskazać co widzieliście z tych zdjęć przy trasie imprezy.
6.Jestem gotowy przychylić się do tego, żeby (przy równej liczbie punktów) wygrała załoga, która szybciej pokona trasę. Wiem, że pisałem wcześniej, że to może zaskutkować "pogonią" na trasie. Ale cóż pogoń może spowodować ominięcie PKP.
7.Wprowadzić pytania np. z dziediny Off-roodu. Jedno proste np. co to jest kinetyk?, drugie bardziej skomplikowane: jak nazywana jest częsta przypadłość początkujących kierowców, którzy pomimo całkowitego ugrzęźnięcia pojazdu nie przestaje kręcić kołami, zakopując się jedynie jeszcze bardziej?
Teraz należy jeszcze sobie odpowiedzieć na pytanie. Co i w jakiej kolejności ma decydować o wygranej.
1.Czy punktować poszczególne konkurencje i sumować z punktami z PKP i PT?
2.Czy punktować poszczególne konkurencje i brać je pod uwagę tylko w przypadku równej ilości punktów z PKP i PT?
3.Czy jako pierwsze pod uwagę wziąć czas przejazdu trasy?
Proszę o "burzę mózgów", a i tak na końcu będzie OS
Dodane po 1 godzinach 11 minutach:
Pomysl Przemka jest nie do przyjęcia, bo by i 600zł nie wystarczyło na wpisowe.
W sprawie kinetyka. Filmy nakeży potraktowac jako instruktaż pt."Jak nie używac kinetyka".
Pozwolę sobie na mały komentarz z instruktażem.
Po pierwsze kinetyków nie wolmo łączyć, a jak już zdarzy się taka sytuacja, że trzeba to na łaczenie należy coś położyć. Są specjalne maty, ale jak ich nie ma to np.położyć kurtę od mora. Daję 90%, że kolo z filmiku miałby całą szybę.
Po drugie, czy jest to kinetyk, czy lina wyciągarki, należy podczepiać do haków o odpowiedniej wytrzymałości i konstrukcji. To z tych filmików to po prosty "partyzantak" i amatorszczyzna i bez komentarza.
Dodane po 5 godzinach 10 minutach:
W poszczególnych imprezach w ramach GP punktowane będą miejsca od 1 do 15 w nastepujący sposb:
25pkt – 1 miejsce
20pkt – 2 miejsce
15pkt – 3 miejsce
12pkt – 4 miejsce
11pkt – 5 miejsce
10pkt – 6 miejsce
9pkt – 7 miejsce
8pkt – 8 miejsce
7pkt – 9 miejsce
6pkt – 10 miejsce
5pkt – 11 miejsce
4pkt – 12 miejsce
3pkt – 13 miejsce
2pkt – 14 miejsce
1pkt – 15 miejsce _________________ Pozdro.Piotr / Mercedes G |
|
Powrót do góry |
|
|
Krecik
Dołączył: 05 Paź 2009 Posty: 286
|
Wysłany: Nie Lut 03, 2013 9:23 pm Temat postu: |
|
|
I skończyła się demokracja
Hi
W sprawie punktacji:
Punktować poszczególne konkurencje i brać je pod uwagę tylko w przypadku równej ilości punktów z PKP i PT.
No i Ok.
Bawimy sie dalej |
|
Powrót do góry |
|
|
Komandor
Dołączył: 02 Gru 2009 Posty: 109
|
Wysłany: Pon Lut 04, 2013 8:26 am Temat postu: |
|
|
Tak też myslałem. Postawmy w pierwszej kolejności na off-road.
Co do demokracji. Sam Sławku widzisz jakie jest zainteresowanie.
Po pierwsze nie chciałem punktować wszystkich miejsc do końca po 1pkt.
Po drugie punktowanie 10 pierwszych miejsc to za mało, a 30 to za dużo.
Wybrałem kompromis.
Cały Regulamin poniżej.
Regulamin cyklu imprez w ramach
"Grand Prix 2013 Pasjonaci 4x4 Świecie"
§ 1. Informacje ogólne.
1. Niniejszy regulamin określa zasady i warunki uczestnictwa w imprezach zlotowo-turystyczno-przeprawowej w ramach cyklu:
"Grand Prix 2013 Pasjonaci 4x4 Świecie" zwanej w dalszej części regulaminu "GP".
2. Organizator: "KAT-KAR" Piotr Wójcik, 86-100 Świecie, ul. Zamkowa 9.
3. Terminy imprez zaliczanych do GP:
-26.01.2013 "IV Zima 4x4"
-06.04.2013 "VI Pasjonata 4x4"
-08.06.2013 "II Bór 4x4"
-27.07.2013 "V Lato 4x4"
-28.09.2013 "VI Jeżewiada 4x4"
-23/24.11.2013 "Andrzejki 4x4"
4. Każda z poszczególnych imprez posiada swój odrębny Regulamin..
5. Wszelkie informacje o Imprezach są publikowane na stronie www.pasjonaci4x4.pl.
6. Warunki uczestnictwa określa odrębny Regulamin poszczególnych Imprez.
7. Uczestnik może brać udział w dowolnej ilości Imprez w ramach GP.
§ 2. Zasady punktacji.
1. Kolejność zajętych miejsc w klasyfikacji generalnej GP ustala się na podstawie sumy liczby punktów zdobytych przez załogę w poszczególnych Imprezach.
2. Przy równej ilości zdobytych punktów, wyżej będzie klasyfikowana załoga, która miała więcej zwycięstw ( pierwszych miejsc). Jeżeli nadal nie do się ustalić kolejności zajętych miejsc w klasyfikacji generalnej PG, wyżej będzie klasyfikowana załoga, która miała więcej drugich miejsc, następnie trzecich, czwartych itd.
3. W poszczególnych imprezach w ramach GP punktowane będą miejsca od 1 do 15 w nastepujący sposb:
25pkt – 1 miejsce
20pkt – 2 miejsce
15pkt – 3 miejsce
12pkt – 4 miejsce
11pkt – 5 miejsce
10pkt – 6 miejsce
9pkt – 7 miejsce
8pkt – 8 miejsce
7pkt – 9 miejsce
6pkt – 10 miejsce
5pkt – 11 miejsce
4pkt – 12 miejsce
3pkt – 13 miejsce
2pkt – 14 miejsce
1pkt – 15 miejsce _________________ Pozdro.Piotr / Mercedes G |
|
Powrót do góry |
|
|
niva
Dołączył: 23 Sty 2012 Posty: 5
|
Wysłany: Pon Lut 04, 2013 7:49 pm Temat postu: |
|
|
Co do propozycji Komandora:
Jestem za punktammi nr 1, 2, 5 oraz 7
Absolutnie przeciwny punktowi nr 6 (zatory na trasie sprawiaja ze ogolny czas przejazdu nie zawsze jest odzwierciedleniem jazdy danej zalogi)
Punkty 3,4 - nie mam zdania.
Punktacja w klasyfikacji ogolnej - jestem za!
pozdrawiam _________________ mewagzzzi |
|
Powrót do góry |
|
|
walik04
Dołączył: 03 Gru 2009 Posty: 21
|
Wysłany: Pon Lut 04, 2013 11:55 pm Temat postu: |
|
|
dawno tu nie byłem ale możne w tym sezonie zobaczymy się kilka razy
w turystyku polecam zrobić z 10 pytań (oczywiście kilka zestawów) przed startem do odcinka na tematy związane z daną imprezą np. trochę o budowie samochodu przyroda coś o mieście itp. i czas nie będzie brany pod uwagę w końcowej klasyfikacji. jeżeli ilość punktów jeszcze będzie taka sama można zrobić na końcu konkurs np. zmiana koła na czas
ogólnie klasa turystyczna powinna być dla samochodów na seryjnych oponach lub AT i oczywiście bez wyciągarek elektrycznych mechanicznych czy hydraulicznych. resztę załóg bym podzielił na dwie klasy według wielkości opon np. do 31 i powyżej 31 bez możliwości używania wyciągarek. wszyscy by mieli podobne szanse na dobra zabawę. _________________ Suzuki Jimny 1.3
http://picasaweb.google.pl/Walik4x4 |
|
Powrót do góry |
|
|
|